Hogyan szorítsunk időt az edzésre?

A legtöbb ember elég feszített tempóban él, munka, család, egyéb dolgok, edzésről még álmodni se nagyon mer. Sajnos a sok ülőmunka miatt viszont ragadnak az emberre a kilók, amiket csak kínkeservek árán tudunk letornázni magunkról. A természetes alapú étrend-kiegészítők és táplálék-kiegészítők segítenek ugyan, de ez csak félmegoldás.

Ha sűrű a menetrend

Fontos belátnunk, heti egy edzés is sokkal többet ér, mint a nulla. A letapadt izmok, a sok üléstől (vagy épp sok fizikai munkától) problémás hátnak felüdülés a mozgás. Itt most teljesen mindegy, hogy a háztömb megkerüléséről beszélünk, vagy egy konditermi izzasztó edzésről. Heti egyszer mindenki ráér, nem dolgozunk mindennap. Ráadásul nem kell napi három órát edzeni, de minél többször tesszük meg, annál jobban fogjuk érezni magunkat a bőrünkben.

Természetesen fontos az egészséges táplálkozás is mellette, de ha nem mozgunk, akkor nem sokat ér. A különféle vitaminok akkor fejtik ki a legjobban a hatásukat, ha mellette keményen sportolunk. Legyen szó kreatinokról, vagy szájon át beszedhető fehérjékről, szénhidrátokról csak akkor van értelmük, ha tudatosan és jól alkalmazzuk őket.

Mikor eddzünk?

Ha nagyon sok dolgunk van, akkor a szoros menetidőbe passzírozzuk be az edzést. Ez lehet reggel munka előtt, vagy éjjel, mikor a család már lefeküdt. A tudatosabbak a napi tevékenységeikbe beiktattak már egy-két guggolást vagy fekvőtámaszt – ez nem túlságosan megterhelő, és tulajdonképpen bárhol elvégezhető, ahol nem látnak bennünket néhány másodpercig. Természetesen ez nem helyettesíthető a hosszabb sportolással, de az apró trükkök is segítenek jó kondíciónk megőrzésében.